Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dilluns, 4 d’agost del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (3)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
El segon entrevistat va ser Jordi Aumatell. Recupereu-la aquí.
Avui us portem una nova entrega. El jugador és...



Nom: Martí Soler

Data de naixement: 19/06/1993

Natural de: Roda de Ter

Procedència: Muntanyesa Club de Futbol

Posició: La meva posició són els extrems. Sóc un jugador molt de banda i em puc adaptar a les dues.

Definició: La meva principal característica és la velocitat. M’agrada jugar amb pilotes a l’espai i buscar les esquenes dels defenses per intentar fer mal des de la banda.

Sobrenom: No. 

Trajectòria futbolística: Vaig començar al CE Roda. D’aleví vaig marxar al Riuprimer, que després es va convertir en el Vic. Al segon any de juvenil vaig marxar a la Damm i vaig fer-hi els últims dos anys. Llavors vaig tornar al Vic, en el primer any d’amateur i, al segon, l’any passat, vaig fitxar per la Muntanyesa.

El millor partit que recordis: Potser destacaria un partit contra l’Espanyol, en el meu primer any de juvenil al Vic. Vam guanyar 2-0 i em va sortir un bon partit.

El millor gol que hagis fet: Amb el Vic, en el meu primer any d’amateur, contra el Gavà.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: Els ascensos que he fet en el futbol base i també la promoció de l’any passat a la Muntanyesa.

I el pitjor moment: El primer any de juvenil al Vic que vam baixar de categoria.

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Amb la selecció catalana de categories inferiors, on hi havia jugadors com Rafinha i Sergi Roberto.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter: D’aquests per sort n’hi ha molts! Començaria a dir noms i no pararia mai. Un dels que més m’ha marcat, Victor Cócera, a la Damm.

La teva millor temporada futbolística: El millor de tots diria que va ser l’últim any de cadet, però l’últim de juvenil a la Damm també va estar molt bé.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: No tinc un ídol en concret, però m’agrada molt Messi.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: La Muntanyesa, per haver estat l’any passat allà.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Més o menys els de sempre, els que tenen més pressupost. Europa, Ascó, Prat... i a veure si nosaltres podem donar la sorpresa i fer el tonto per allà dalt! (entre riures).

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: De moment molt content. Hi ha un molt bon ambient al vestuari, la gent en té ganes i hi ha molt sacrifici.


Objectius del Manlleu per aquesta temporada: Sobretot salvar-nos. Quan abans millor, però abans de tot salvar-nos. Un cop tinguem això ja veurem què passa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada