Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dijous, 28 d’agost del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (10)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
El primer en passar per l'entrevista va ser Pol Coll. Recupereu-la aquí.
El segon entrevistat va ser Jordi Aumatell. Recupereu-la aquí.
El tercer entrevistat va ser Martí Soler. Recupereu-la aquí.
El quart entrevistat va ser David Payán. Recupereu-la aquí.
El cinquè entrevistat va ser Fran Pérez. Recupereu-la aquí.
El sisè entrevistat va ser Jandro. Recupereu-la aquí.
El setè entrevistat va ser Raul Garcia. Recupereu-la aquí.
El vuitè entrevistat va ser Edu Rabell. Recupereu-la aquí.
El novè entrevistat va ser Pol Planas. Recupereu-la aquí.
Avui us portem una nova entrega. El jugador és...






Nom: Miquel “Maik” Molist.

Natural de: Vic.

Procedència: Palamós.

Posició: La més natural és de pivot al centre del camp. Algun cop també he pogut jugar de mitja punta, o fins i tot de lateral dret. Tinc bastanta polivalència.

Definició: Bàsicament sóc un jugador del mig del camp de perfil més aviat tocador. Això sense treure que tinc treball. I dins d’aquest perill de pivot, diria que m’agrada sortir de darrere tocant amb la pilota i també tinc certa arribada.

Sobrenom: Maik.

Trajectòria futbolística: Vaig començar a l’OAR Vic fins a cadet. Llavors vaig anar a l’Escola de futbol d’Osona dos anys. El primer any de juvenil vaig estar al Vilobí, el segon aquí a Manlleu i el tercer a Premià, ja que vaig anar a estudiar allà. Vaig pujar-hi al primer equip i vaig estar tres anys més a Premià. Després d’aquests 3 anys vaig tornar aquí a Manlleu un any. Seguidament al Santboià, a Segona B. Després dos al Vic, un a Palamós i ara aquí un altre cop.

El millor partit que recordis: És complicat dir-te’n un de concret, però potser l’època d’amateur a Premià. Allà vaig tenir bons partits i, de fet, és quan vaig anar amb la Selecció Catalana amateur.

El millor gol que hagis fet: En recordo un a Balaguer jugant amb el Premià que em va agradar bastant, fent una paret força maca amb un company.

El millor moment que has viscut en la teva carrera: L’any de Segona B a Sant Boi. El fet de poder anar a grans camps, el dia abans anar a hotels i tot el que comporta la categoria.

I el pitjor moment: La lesió de lligament creuat i extern de l’any passat.

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Àlex Granell i Aday, que ara estan al Girona. A part de ser bons amics, tenien molta qualitat.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter: He tingut sort que he estat amb bons vestidors. Un amb els qui he fet molt bona amistat durant l’últim any ha estat en Toni Cunill.

La teva millor temporada futbolística: Les del Premià i la del Santboià.

Equip de futbol preferit: El Barça.

Un ídol: M’agradava Guardiola i també Zidane.

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: Pel fet d’haver jugat allà, Palamós.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Europa, Prat, Ascó i Figueres. Crec que teòricament serien aquests quatre, llavors s’ha de veure.

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: Es veu un bon amcient, moltes ganes per part del cos tècnic i de l’equip pel que es veu als entrenaments i als partits. De moment hi ha una bona sintonia i pot sortir un bon any.

Objectius del Manlleu per aquesta temporada: Objectiu permanència. A partir d’aquí, si pots aspirar a alguna cosa més, millor que millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada