Blogger Widgets RESULTATS JORNADA 36: Europa 3-0 Manlleu / Peralada 1-2 Santfeliuenc / Vilafranca 1-2 Castelldefels / Ascó 1-0 Gavà / Muntanyesa 2-3 Cerdanyola / Pobla Mafumet 3-0 Vilassar Mar / Rubí 0-0 Martinenc / Figueres 1-1 Palamós / Sabadell B 2-1 Masnou / Prat 1-0 Terrassa

dilluns, 28 de juliol del 2014

TARGETA DE PRESENTACIÓ (1)

Durant els propers dies anirem penjant uns tests realizats a les noves incorporacions del primer equip de l'AEC Manlleu. Volem apropar-vos les noves cares de l'equip, un total d'onze, perquè els pugueu conèixer millor.
Avui us portem la primera entrega. El jugador és...



Nom: Pol Coll

Data de naixement: 04 / 02 / 1989

Natural de: Torelló

Procedència: Unió Esportiva Vic

Posició: La més natural seria la d'extrem dret, tot i que des de fa uns anys em trobo més còmode a la banda esquerra, a cama canviada. En algunes ocasions també he jugat de mitja punta.

Definició: Per jugar d'extrem tinc la mancança que no sóc molt ràpid. Tot i això crec que tinc un bon u contra u. Tinc bona visió de joc i em sacrifico per l'equip.

Sobrenom: No. Sempre m'han dit o Pol o Coll.

Trajectòria futbolística: Vaig començar al Torelló fins a Aleví. A futbol 11 vaig fitxar pel Vic Riuprimer. L'últim any de cadet i els tres de juvenil vaig estar al CF Damm. El primer any d'amateur vaig anar al Ripollet i al segon ja vaig fitxar per l'UE Vic.

El millor partit que recordis: Recordo un amb la Damm contra el Barça a Divisió d'Honor, que vam guanyar 1 a 0 amb rivals com Dos Santos, Bojan i tota aquesta colla. La veritat és que em va sortir molt bé, vaig començar a driblar un cop rere l'altre i em vaig créixer.

El millor gol que hagis fet: Recordo molt el que vaig fer l'any passat aquí al camp del Manlleu amb el Vic en Copa Catalunya (entre riures).

El millor moment que has viscut en la teva carrera: A part del partit del passat dissabte que vam jugar davant el Sabadell, tot un equip de Segona Divisió 'A' i amb jugadors professionals que surten per la televisió. Recordo els anys de Divisió d'Honor, on tots els jugadors que jugaves, del Vilareal, Atlètic de Madrid o Barça ara els veus a Primera Divisió. 

I el pitjor moment: Segurament quan em vaig trencar el menisc i vaig estar dos mesos parat. Les lesions sempre són la part dolenta del futbol.

El jugador amb més qualitat el qual hagis compartit vestidor: Sense cap mena de dubte amb Aleix Vidal. No només vaig compartir vestidor amb ell sinó que també vaig compartir pis a Barcelona. Ara intentem trobar-nos però és complicant amb ell a Almeria i a més a més ara fitxant pel Sevilla. Molt bons records, un crack.

Amb quin jugador guardes més bon record com a caràcter:  Un capità de la Damm que es deia Òscar, que ara aquest any ha fitxat pel Vilassar de tercera. Després també el capità del Vic, en Ramonet.

La teva millor temporada futbolística: A part de la que ja he comentat amb la Damm, també destaco la segona del Vic, que tot i baixar de categoria vaig agafar les responsabilitats, l'entrenador em va donar llibertat i és un dels anys que més he disfrutat.

Equip de futbol preferit: Del Barça sense discussions.

Un ídol: A mi m'agradava molt Luis Enrique, que ara ha donat la coincidència que és l'entrenador del Barça. 

Un equip de Tercera amb el qual et faci especial il·lusió jugar-hi: El Vilassar que hi tinc aquest amic que havíem coincidit a la Damm, a més que el seu entrenador ja m'havia entrenat a Ripollet. A Figueres també hi tinc gent, com Toni Cunill que havia jugat amb ell i a més som els dos de Torelló.

Grans aspirants al playoff d'ascens: Penso que Europa, Prat, Terrassa, Figueres, Ascó... aquests equips estaran a dalt segur.

Com ha estat la presa de contacte amb l'equip: Molt bé. La veritat és que feia anys que no feia una pretemporada amb un ritme tant elevat i penso que també em va bé que m'apretin. El vestuari m'ha acollit molt bé i amb moltes ganes de començar la temporada.

Objectius del Manlleu per aquesta temporada: El primer objectiu és fer els punts per la permanència i sobretot arribar-hi quan abans millor. Sempre he pensat que quan abans hi arribis pots pensar objectius més grans. I tant de bo sigui així.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada